Skolen åbner kiosken

For at begrænse smittespredningen i lokalsamfundet vil skolen genåbne kiosken.

Mange elever benytter pauserne til lige at stikke hen i Spar for at hente 'livsnødvendige' forsyninger af slik, chips og ikke mindst de uundværlige nudler. Nu kan de nøjes med at rende hen for enden af gangen.

- Vi genåbner kiosken, som den var i gamle dage, og som den var under nedlukningen i foråret, siger forstander Bo.

I skolens egen kiosk vil der være et stort udvalg af de samme varer, som befinder sig på hylderne i Spar. Varerne vil faktisk komme præcis fra Spar, og de vil blive solgt til eleverne uden fortjeneste.

Det er lærerne, som på skift køber ind til kiosken, som kommer til at befinde sig lige uden for teatersalen. Åbningstider vil blive bekendtgjort løbende.

Hvis eleverne på trods af den manglende mulighed for at gå i butikker trænger til at gå tur i Ejstrupholm, skal de bære mundbind.

Slik

Skolen får egen kiosk, så eleverne ikke skal bevæge sig op i byen for et få deres stimulanser.