_C0P0063.jpg

Bliv ven med Midtjysk Efterskole

Midtjysk Efterskole inviterer alle interesserede til at blive medlem af skolens vennekreds.

Vennekredsen består af en bred vifte af mennesker, som gerne vil bidrage til skolens videre udvikling.

Som medlem af vennekredsen er du med til at vælge skolens bestyrelse.

Det med småt:

Alle kan søge om medlemskab. Eneste forudsætning er, at du har lyst og interesse i at deltage i dialogen.

Vennekredsens medlemmer inviteres til - og har valgret - ved den årlige generalforsamling. Stemmeret er dog betinget af minimum én måneds forudgående medlemskab.

Skolens bestyrelse skal godkende dit medlemskab, og det koster 50 kr. om året at være medlem.

Som medlem får du gratis adgang til arrangementer på skolen såsom foredrag, koncerter mv.

Vennekredsen holder to årlige møder, hvoraf det ene har karakter af generalforsamling, hvor bestyrelsen bliver valgt. Det andet møde vil tage udgangspunkt i en konkret tema, og der vil ofte være et foredrag som oplæg.

Jeg vil gerne være medlem af vennekredsen:

Bestyrelsen er valgt af vennekredsen

Bestyrelsen har den overordnede ledelse af skolen og er herunder ansvarlig for dens økonomi.