Information om Coronavirus

11. marts 2020

Udviklingen tager lidt fart, men vi forsøger at holde hovedet koldt og tænke klart. På baggrund af Regeringens seneste udmeldinger må vi tage de nødvendige skridt, som bliver os pålagt.

Torsdag holder vi et lærermøde kl. 11:00, og herefter skal eleverne hjem hurtigst muligt derefter. De skal senest have forladt skolen sidst på eftermiddagen, og de skal blive hjemme i foreløbig to uger fra på mandag.

På lærermødet vil vi drøfte, hvordan vi kan tilrettelægge meningsfuld fjernundervisning af eleverne, så de ikke går glip af mere undervisning end nødvendigt.

Det er klart, at hele denne situation rejser en lang række spørgsmål, også flere end vi kan besvare i dag. Vi vil forsøge at besvare de spørgsmål, der dukker op, så godt som muligt i den kommende tid.

Vi beder om jeres forståelse for denne helt usædvanlige situation, og henstiller til, at I ikke lægger vores telefoner ned. Hvis I har spørgsmål, vil vi bede jer skrive til os via Viggo. Det giver os mulighed for at samle spørgsmål ind og besvare alle på én gang.

Vi vil holde jer løbende orienteret, og håber på jeres samarbejde med at løse de problemer, der måtte opstå.

Bo og Helle