Hold kontakten gennem elevforeningen

Elevforeningen består af tidligere elever på Midtjysk Efterskole. Alle, som engang har gået på efterskolen, er en del af elevforeningen. Hver årgang har valgt nogle stykker til at være aktive medlemmer af elevforeningen, og vores fornemmeste formål er at holde kontakten mellem tidligere elever ved lige. Derfor arrangerer vi hvert år bl.a. gensynsdage og jubilæer.

Vores arrangementer giver mulighed for hygge og oplevelser med kammeraterne fra ens årgang - så det føles helt som at være elev igen.

Som tidligere elev er du automatisk medlem af elevforeningen, så du skal aktivt melde dig ud, hvis du ikke ønsker medlemsskab. Medlemsskab er gratis.

Vi er på skolen fire weekender om året
De aktive medlemmer mødes på skolen og planlægger de arrangementerne, som vi står for, skriver nyhedsbrev og hører om, hvordan det går på skolen. Desuden handler elevforeningen også om hygge, så det gør vi også i de fire weekender om året, vi er på skolen.

Prøv dine talenter som lærer
Derudover har vi en masse andre projekter i gang. Bl.a. har vi i tre år haft mulighed for at afprøve vores talenter som lærere, da vi har overtaget undervisningen, mens lærerne har været på kursus.

I kan altid kontakte elevforeningens formand Lene Lindbjerg lenelindbjerg98@gmail.com eller finde vores adresser her på hjemmesiden.

Elevforeningen

Genskab password

Har du glemt dig password, så kan du genskabe det ved at indtaste din email

Hvis du ikke har oplyst din email, er du nødt til at kontakte skolen.

Problemer med at logge ind?

Hvis du har fået ny emailadresse - eller aldrig har oplyst en emailadresse, skal du oprette/ændre den. Opret dig her.