Alene i vildmarken

02. oktober 2018

Lars Nyhuus Henriksen vandt DR-serien 'Alene i Vildmarken' med sin vilje og sin viden om vildmarken. Hans kæmpe erfaring fra adskillige ophold i den barske natur hjalp ham til at tage de rigtige valg hele vejen til sejren.

Hør røverhistorier fra Altevatn, når Lars Nyhuus Henriksen kommer og fortæller om sine oplevelser og refleksioner fra ødemarken. Hvorfor tog han afsted? Hvad har han lært? Hvad oplevede han?

Foredraget finder sted på Midtjysk Efterskole tirsdag 27. november 19:00-21.00.

Entré 75,- kr. - Tilmelding via LOF

Foredraget er arrangeret i et samarbejde mellem LOF Ikast/Brande, Ejstrupholm Håndværker og Borgerforening, Ejstrup Menighedsråd og Midtjysk Efterskole.

Medlemmer af vennekredsen ved Midtjysk Efterskole har fri entré. Hvis du ikke er medlem, kan du blive det her.

Jeg er medlem af vennekredsen, og vil gerne deltage i foredraget med Lars Nyhuus tirsdag 27. november 19:00-21:00

Error loading Partial View script (file: ~/Views/MacroPartials/InsertUmbracoFormWithTheme.cshtml)
Lars Nyhuus

Lars Nyhuus Henriksen vandt DR-serien 'Alene i Vildmarken' med sin vilje og sin viden om vildmarken. Nu kan du møde ham på Midtjysk Efterskole.