En bonderøv besøger Midtjysk

12. september 2016

Oplev den charmerende bonderøv Frank Erichsen fortælle om livet på gården med alt hvad dertil hører, og kom bag de populære udsendelser kendt fra tv.

Frank Erichsen fortæller, hvorfor han har valgt at beskæftige sig med selvforsyning. Da selvforsyning kræver fysisk handling, kræves der også kundskaber. Kundskaber og deres underfundige måde at udvikle sig på er derfor et gennemgående tema i hele foredraget.

Det bliver en aften med leslibning, franske gedehyrder, afrikanske bønder, amerikanske filosoffer og russiske brøndbyggere samt demonstration af nordiske øksetyper. Bonderøven fortæller om både teori og praksis bag livet på Kastaniegården.

Foredraget tager udgangspunkt i Frank Erichsens to bøger om “Det enkle liv” og de mange optagelser til DR-programmet “Bonderøven”.

Foredraget er arrangeret af LOF Ikast-Brande, Midtjysk Efterskole, Ejstrup Menighedsråd, Ejstrupholm Håndværker og Borgerforening, Diabetesforeningen og DOF.

Det finder sted på Midtjysk Efterskole, Vestergade 50, Ejstrupholm, torsdag 17. november 2016 kl. 19:00 - 21:00.

Entré 100,- kr. Unge under 16 år gratis. Billetter kan reserveres på www.midtvest.lof.dk  eller købes ved indgangen.

Der er mulighed for at købe te, kaffe, vand og kage i pausen / eller efter foredraget.

Bonderøven

Bonderøv Frank Erichsen kommer til Midtjydsk Efterskole og fortæller om selvforsyning og fjernsyn. Det sker torsdag 17. november 19-21.