Kom til musikalsk foredrag med Trine Gadeberg

05. januar 2022

Det er ikke for ingenting, at Trine Gadeberg oftest bliver nævnt som Danmarks mest alsidige kvindelige entertainer. Nu giver hun et musikalsk foredrag på Midtjysk Efterskole onsdag 23. februar kl. 19:00.

Om det er medvirken i populære musicals, som solist med landets symfoniorkestre, som revyskuespiller (bl.a. modtager af Årets Dirch 2018), som den ene fjerdedel i City Singler, som Kviknissen Pyt i DR´s Nissebanden julekalender, som kvindelig gæst med Linie 3 eller som et kæmpe viralt hit med figuren Pelle.

Trine mestrer det hele! Trine Gadeberg er en kvindelig entertainer med en sjælden grad af alsidighed. Med en medfødt nysgerrighed tilsat talent og flid er der ikke mange af landets scener, som Trine Gadeberg ikke har betrådt.

Om det er landets store scener i kulturhuse, koncertsale, teatre, udendørs festspil, revyer eller de mindre scener i forsamlingshusene , så har Trine stået der. Det har givet Trine Gadeberg et velfortjent prædikat som Danmarks mest alsidige kvindelige entertainer.

Trines alsidige karriere har naturligvis givet masser af oplevelser, og når Trine Gadeberg med pianist Ebbe Ravn gæster Midtjysk Efterskole i et musikalsk foredrag, vil Trine mellem de mange sangnumre supplere med muntre anekdoter.

Historierne fra Gadebergs lange karriere vil blive suppleret af sange fra et vælg af genrer, som Trine Gadeberg bevæger sig i: Musical, pop/rock, revy, dansktop, country, etc., så på én og samme aften kan publikum høre Dolly Parton og ABBA sange, Giro 413 hits over musical-toner fra bl.a. Grease til stemningsfulde Halleluja af Leonard Cohen og Time To Say Goodbye .

Publikum skal ikke forvente et foredrag, hvor alt tages i kronologisk rækkefølge. Programmet er ikke mere fastlagt end Trine Gadeberg, som den erfarne underholder hun er, undervejs kan improvisere og gribe en situation i salen og få noget sjov eller en sang ud af det. Et er sikkert: Ikke to musikalske foredrag bliver ens!

Billetpris 125,- kr.

Billetter kan købes ved døren eller klik her for køb af billet: https://www.dof-brande.dk/vore...

Trine Gadebjerg

Trine Gadebjerg giver musikalsk foredrag på Midtjysk Efterskole, onsdag 23. februar 19:00. Entré 125,-. Medlemmer af skolens vennekreds fri entré.