Kom til glad musik på Midtjysk

12. september 2016

Nu er der mulighed for at opleve det sprudlende OBBB – eller Old Boys Big Band – ved en koncert på Midtjysk Efterskole. En af skolens musiklærere, Philip Stewart, spiller med i bandet.

Glade øjne, varme kinder og fødder der vipper. Et band i nærkontakt med sit publikum. Det er en rigtig OBBB-showkoncert. Hyggeligt, varmt og uhøjtideligt. OBBB lægger vægt på underholdning uden at gå på kompromis med det musikalske. Som navnet antyder: Alder er ingen hindring!

Medlemmerne er amatørmusikere fra det midtjyske, der - som "ægte" oldboys'er - holder af at spille gode gamle, iørefaldende swingnumre, gerne i en lidt nyere iklædning.

Old Boys Big Band med musikere, sangere og lydmand tæller i fuld opstilling omkring 30 mand m/k.

Såvel trompet-, trombone- og saxgruppen som rytmegruppen er fuldt besat fra tubaen i bunden til piccolofløjten i toppen.

Koncerten er arrangeret af Midtjysk Efterskole støttet af Menighedsrådet og Håndværker- og Borgerforeningen i Ejstrupholm i samarbejde med foredragsgruppen i Ejstrupholm.

Den finder sted på Midtjysk Efterskole, Vestergade 50, Ejstrupholm, onsdag 12. oktober 2016 kl. 19:00 - 21:00.

Entré 75,- kr. Børn og ungen under 16 år gratis. Billetter kan reserveres på www.midtvest.lof.dk eller købes ved indgangen.

Der er mulighed for at købe te, kaffe, vand og kage i pausen / eller efter koncerten.

OBBB

Koncerten finder sted onsdag 12. oktober 19:00.